Volgers

maandag 29 oktober 2012

Vintage

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik op de vintage toer. Vintage is voor mij o.a. bruintinten, kant, gedistreste randjes. Met dit gegeven ben ik samen met de sketch van NKU aan de slag gegaan.

Ik heb gekozen voor een afdrukje van Magnolia (Tilda with rubberboots). Ik heb haar ingekleurd met een combinatie van copic en spectrum noir markers. Ik vind het kleuren wel aardig geslaagd deze keer.
Het papier komt uit een prachtige paperpad van Bo Bunny (Timepiece). Ik ben een enorme fan van Bo Bunny, prachtig papier hebben die.

Ik heb de randjes gekleurd met distressinkt Vintage Photo en randjes rafelig gemaakt met een tornmesje. Ik heb niet zo'n mooie officiĆ«le distresser, maar met een tornmesje kom je ook een heel eind (tipje!).




De bloem is gemaakt van vloeipapier wat soms tussen nieuwe overhemden zit. Dit is vaak wat wit/grijs van kleur en dat heb ik met distressinkt Vintage Photo bruin gekleurd. Het voordeel van dat vloeipapier is dat het  heel goed te verfrommelen en weer in model te brengen is. Je hoeft het niet nat te maken, dus zo'n bloem is ook snel gemaakt.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/10/uitdaging-29.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2012/10/challenge-9-maak-een-vintage-kaarttag.html
http://stampinfortheweekend.blogspot.nl/2012/10/challenge-20-anything-goes.html
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/2012/10/guest-designer-for-challenge-74.html
http://cardmakinmamas.blogspot.nl/2012/10/anything-you-say.html
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2012/10/challenge-55-girls-only.html
http://cutiepiechallenge.blogspot.nl/2012/10/challenge-30-distress-your-cards.html
http://theprettylittleribbonshop.blogspot.nl/2012/10/october-challenge-15-autumn-colours.html
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/10/challenge-nr-3.html
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2012/10/challenge-55-girls-only.html
http://stampinfortheweekend.blogspot.nl/2012/10/challenge-20-anything-goes.html

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groeten, Aartje


31 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Aartje, super gemaakt, bedankt voor het meedoen bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Aartje en de bloem is prachtig! Volgende keer bewaar ik dit soort papier ook hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aartje,
    Wat een MOOI kaartje in bruintinten. Tilda heb je PRACHTIG gekleurd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zus je bent weer bereikbaar
    Is de rust weer weergekeerd bij jullie? Leuke kaart is dit geworden en zeker mooi ingekleurd. We moeten snel nog weer eens een dagje plannen. Lastig is deze sketch wel,of,niet. Ik wist niet heel goed wat ik hier mee aanroest.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart hoor en dankjewel dat je meedoet aan de challenge van ons HH-blog. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom nog even terug.....klopt het dat ik ons logo mis op je blog????? Dit is nl. wel een van de regels om mee te mogen doen!
    Wil je dit nog even regelen?????
    Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik had er overheen gelezen. Het logo is geplaatst.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!!! Heel mooi in deze kleurtjes. Ook je bloem is supers.
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Aartje, prachtige kleuren en je inkleurwerk ziet er ook super uit!!! Ik heb ook zo'n distressding niet hoor, doe het gewoon met een open schaar en dat gaat net zo goed als jouw tornmesje hihihi!!!! Gave bloem, leuke tip!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er perfect uit en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je dat papier van die overhemden hebt hergebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi aartje
    nou dit kaartje is supermooi gelukt en die bloem ook erg gaaf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele geslaagde vintage kaart Aartje:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great work and fab image, thanks for joining us at cutie pies challenge, good luck cheers Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vintagekaart!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie vintage kaartje heb je gemaakt. super.! Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi vintage kaartje. Gaaf de bloem van vloeipapier!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Aartje, mooie materialen gebruikt en kleuren.
    Wat doet deze kaart mee met veel challenge zeg. Dat je dat kunt combineren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card and love the Autumn colours, thank you for joining us at The Pretty Little Ribbon Shop. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aartje,
    Wauw wat een mooie vintagekaart. Ik houd wel van die kleurtjes. wat leuk dat je een magnolia afdrukje op zo'n kaart gebruikt, daar zou ik zelf niet snel voor gekozen hebben maar ik vind het wel heel mooi.
    Soms is het plaatsen van een reactie voor mij op jouw blog heel lastig. Om de een of andere manier matchen onze blogs niet helemaal met elkaar lijkt het wel. Maar ik probeer het steeds weer en nu is het gelukt zoals je ziet.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Aartje. Mooie kleurtjes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart Aartje.

    Leuk dat je meedoet bij Hobbyhome en de NKU (waarvan ik in beide DT's zit).
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Aartje, wat een schattige kaart en goed gevonden hoor met dat tornmesje, soms werken de eenvoudigste dingen he? en dat vloeipapier is onwijs, wat een idee, de bloem is prachtig geworden, weer veel succes met de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lovely creation! And thank you so much for playing along with us at Stampin for the Weekend, good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige vintage kaart Aartje, heel mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a lovely card. So beautiful. I like the colors you have used and that image is super cute. Also love the CAS style design like Plastic cards, which make the card POP. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stunning perfectly resembling the title....can it be printed to Plastic cards or just for paper cards...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi
    Super mooi kaartje en geweldig mooie kleurtjes bij elkaar.
    Je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment