Volgers

vrijdag 29 maart 2013

CAS met Stampin Up

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden won ik op het blog van Miranda een set papier van het merk Stampin Up. Als je op het blog van Miranda kijkt zie je prachtige voorbeelden die met de spullen (o.a. Papier, stempels en stansen) van het merk Stampin Up zijn gemaakt.

Ik kijk hier altijd vol bewondering naar en nu won ik dus van dit mooie papier. Bij het openen van de envelop werd ik helemaal blij. Heerlijk vrolijke kleuren en prachtig te combineren met elkaar.
Helaas ontbrak het ook even aan tijd om er mee aan de slag te gaan. Nu won ik vorige week ook nog bijpassend lint en knoopjes. Gelukkig had ik vandaag vrij dus nu toch echt tijd om er iets moois van te maken. Maar oei wat is iets CAS maken moeilijk voor mij. Echt een compleet nieuwe uitdaging, maar wel een hele leuke!! Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag ontvang ik ook tips over dit soort CAS kaarten.




Gebruikte materialen
Papier en lint van Stampin Up Sycamore Street
Stempel Marianne Design
Kleine plaksteentjes

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
http://micassucas.blogspot.nl/2013/03/challenge14-lets-be-inspired.html (geinspireerd door de tekst
Beautyful as a butterfly)
http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl/2013/03/challenge-4-flutterby.html
http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/2013/03/uitdaging-3-voorjaar.html
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.nl/2013/03/210-cas-meljen-designs.html
Nu heb ik een vraag. Stampin Up is niet in de winkel te koop, maar wordt o.s. verkocht via party's en workshops. Het lijkt me leuk om eens een stampin up party te organiseren.  Maar in mijn eentje is er weinig party. Dus wie zou het leuk vinden om op zo'n party langs te komen. Ik woon in Apeldoorn. Als je het leuk vind zou je er dan ook bij willen zetten of je voorkeur hebt voor een bepaalde dag van de week. Als er genoeg positieve reacties zijn ga ik kijken of ik het kan regelen.

Als je wil kijken of de spullen wat voor je zijn kijk dan eens op het blog van Miranda. Op haar blog staan ook de beide op dit moment geldende catalogi.

Allemaal nog fijne dagen gewenst.

Groeten, Aartje

26 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er prachtig uit Aartje! Bij CAS-kaarten mag je het niet te ver gaan zoeken en op tijd stoppen is de booschap!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat SU-spul is allemaal zoooo gaaf maar helaas ook best duur en alleen via een demonstratrice te verkrijgen. Ik zal er dus wel nooit iets mee maken maar jouw kaart vind ik te gek Aartje!!

    Fijne Pasen, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, prachtige kleuren!
    Fijne paasdagen, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! CAS nieuw en moeilijk voor je? Niets van te zien! Ik vind je kaart eerlijk waar helemaal geweldig. Leuk dat je meedoet bij Crazy For CAS. En ik ben het met je eens: Miranda maakt prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor, je CAS missie is geslaagd. Fijne dagen, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aartje,
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik twijfel over de party. Het is inderdaad heel mooi spul en ik heb pas een workshop gedaan en wat besteld. Maar ik ben er nog niet eens aan toe gekomen om er wat mee te maken. EN zoals Irene zegt: het is best duur....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kreeg al veel leuke opmerkingen. Je hebt heel goed je best gedaan! Als puur persoonlijke smaak had ik de lintjes nog weg gelaten. Dan had je een mooi focus punt met de achthoeken en je tekst erbij. Want daarbij draait het om een CAS kaart. Een focus punt. Maar nogmaals puur persoolijke smaak, want met lintjes is het ook een mooie kaart. Lief dat je me noemt en een mooi stukje heb je geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi zus, volgens mij is dit helemaal CAS. Heel goed gedaan volgens mij. Ik ben zelf niet echt een fan van dit soort kaartje maar zo heeft ieder z'n ding en vooral ook omdat elke kaart naar een ander adres gaat en ook daar natuurlijk veel smaken liggen. Ik ben benieuwd
    Of je nog mensen voor je party krijgt. Iedereen vindt het te duur geloof ik. Best lastig en ik vraag me nog steeds af of het nu zo hééeeeel erg anders is als alle andere producten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat het je heel goed is afgegaan, een mooie strakke kaart in prachtige tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik vind CAS erg moeilijk, maar dit gaat jou in ieder geval prima af!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi CAS kaartje is dit, knap hoor om het zo rustig te houden, succes weer bij de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie papiertjes in een leuk patchwork-patroon.

    Fijn dat je meedoet op het
    Cards & Scrap Challengeblog

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie strakke CAS kaart! Mooie vorm pAtchwork. Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi kaartje, superkleurtjes en mooi die hexagons als patchwork motief! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk dat je ook nog dezelfde lintjes/knoopjes hebt gewonnen. Stamping up lijkt mij idd ook erg leuk, maar ik woon niet in de buurt van Apeldoorn ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de CAS-challenge bij Dutch Dare Card Challenges!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een prachtige CaS kaart. Miranda heeft wel gelijk, zonder de lintjes, hoe leuk ook, zou het nog meer CAS zijn, maar dat zeg ik alleen maar omdat je graag opbouwende kritiek wilt hebben. Je ogen worden naar de vlinder getrokken Mooi!!!! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuk CAS patchwork kaartje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards_Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie creatie na aanleiding van de inspiratietekst én de patchwork opdracht!
    Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS én Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk voorjaarskaartje! Dankjewel voor je deelname aan de SU-perchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Aartje en natuurlijk helemaal passend in de patchwork challenge van C&S challenge blog. Ik vnd CAS errug mooi, maar ben er zelf ook niet echt een kei in betreft het maken:-) Bedankt voor het mee doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card. The simple design is beautiful with the color combo you used. Thanks for joining us this week at the Dutch Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje zeg! :-) Wat een rust die het uitstraalt!
    Fijn om je volger te zijn!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment